Award.

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award

Jag har fått ett award från den bokbloggare som fick mina ögon att tindra och faktiskt fick mig att vilja börja bokblogga också: Bara en sida till med bloggaren Malin i fören! Jag kopierar vad hon har skrivit om Liebster Blog Award:

”Det finns några regler…:

1. Tacka den som gav awarden till dig och länka till bloggaren.
2. Välj ut 5 st som du vill ge awarden till.
3. Kopiera och klistra in awarden på din blogg.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: ha roligt och stötta varandra!”

Jag har uppfyllt punkt ett, och jag känner mig så hedrad. Länken är på plats och det är en länk man vill klicka på utan tvekan. Har man inte velat ta sig an böcker på engelska innan, så vill man det absolut efter att ha läst några inlägg och insupit vad böckernas värld har att erbjuda. Punkt tre är avklarad, delvis också punkt fem. Fyran hoppas jag verkligen att vi alla känner! Stor kärlek till böcker, alla bokbloggare och inspiration!

Jag vill ge Liebster Blog Award till följande fem:

1. Hyllan
2. Pocketlover
3. Unga böcker
4. Bokblomma
5. I bokens värld är allt möjligt

Jag säger som sagts förut, hos Bara en sida till: ”det blev en utmaning att ge den till bara 5 bloggar.”

 

4 thoughts on “Award.

Kommentera gärna!

