Njutning.

Snart, snart, ska jag sätta mig tillbaka i en nystädad lägenhet och bara njuta. Jag har bestämt mig för att jag ska börja läsa Frost, ta mig en kopp kaffe med mjölk och smaka av morgonens bakverk, min snoddas med solrosfrön istället för kokos. Mumsfilibabba!

Frost är en otroligt sensuell och fängslande berättelse om omöjlig kärlek och ett givet val för alla som älskar Twilightsagan!”, står det på baksidan. Vi får väl se. Jag hoppas ju naturligtvis att boken är bra.

Dessutom är pocketen tryck på papper från ansvarsfulla källor. Det låter riktigt fint tycker jag.

One thought on “Njutning.

Kommentera gärna!

