Min att-läsa-hög!

Jag hämtade ut mitt paket idag från Adlibris. Kathryn Stocketts Niceville, Johanna Thydells Ursäkta att man vill bli lite älskad och Ali Shaws Flickan med glasfötter innehöll det.

Jag har lagt ihop dessa pocket med Becca Fitzpatricks Fallen ängel och för närvarande utgör de en preliminär att-läsa-hög. Högen kan alltså komma att förändras..!

Första boken att ta mig an härnäst är alltså min sista Tre på Tre-bok. Och andra boken kommer bli höstens bok. Listan och högen från topp till tå, är:

  • Fallen ängel 
  • Niceville
  • Ursäkta att man vill bli lite älskad
  • Flickan med glasfötter

För övrigt kan jag meddela att Swebusbiljetterna är bokade för söndag då jag för allra första gången ska besöka BOKMÄSSAN i Göteborg.

Jag har tänkt plugga lite lagom till kvällen, men jag får icke glömma att öppna den första pocketen i min hög och i alla fall nosa lite på den… Ta mig igenom första kapitlet eller så!

Kommentera gärna!

