Bygga ut…

Jag har försökt bygga ut bloggen lite genom att försöka lista böckerna i min hylla, och jag har kommit en bit i alla fall och börjat med de böcker jag absolut inte vill ha missat! Sedan ursäktar jag evetuella stavfel och liknande. Det där brukar ge sig, i och med att jag hatar att stava fel, och mår så dåligt av att ha stavat fel ibland, att jag när jag antecknar med klassiska pennan och pappret, måste börja om på nytt ibland… Till och med flera gånger någong gång då och då.

Jag jobba på att få bort mitt pedantiska ”måste-vara-rätt” på anteckningsnivå, men här på bloggen innebär det istället att jag rätar till det så fort jag ser att jag stavat fel! Eller på annat sätt konstruerat en alldeles för svår mening!

Nya flikar bredvid informationen om vem jag är, är numer:

I MIN BOKHYLLA

LÅNETIPS

Lånetipsen är sannerligen inte jättemånga för stunden, men jag kommer bygga upp den med tiden. Det är där de böcker jag inte har i min bokhylla, men tycker är bra eller läsvärda, finns!

One thought on “Bygga ut…

  1. boktycke skriver:

    sv: Jag funderar också på att delta i NaNoWriMo i år. Som sagt så kan det nog vara bra med en extra push i skrivandet. Lycka till med ditt skrivande! ^^

Kommentera gärna!

