Ett grönt paket till USA…

Jag blev så glad att det gröna paketet jag skickat till USA faktiskt har kommit fram. Min kompis Elin fick sitt gröna posten-paket med två pocketböcker, en roman och en pocket, och så lite choklad. Underbart! Jag blir så lycklig!

Första pocketen, novellen, fick bli Krig eller fred av Silke Scheuermann, som jag ju tyckte mycket om och som återfanns i Rika flickor, hennes novellsamling. Den borde få komma hem till Sverige sedan igen tänker jag, för den är ta mig tusan inte tjock!

Sedan slängde jag med PS Jag saknar dig! av Cecelia Ahern. Den har ändå stått och väntat på att bli läst länge i min bokhylla. Så varför inte skicka den till en kamrat, där titeln om inte annat säger en hel del. För om sanningen ska fram så älskar jag och saknar jag min Elin!

Från Lagerhaus blev det fjäskchoklad, och några hjärtchoklad…

Det var skönt att höra att paketet kommit fram!

Ikväll runt 21.00 kommer ännu något i kreativt skrivande-anda dyka upp på bloggen! Kika förbi, vet jag!

2 thoughts on “Ett grönt paket till USA…

Kommentera gärna!

