Nu istället för vid 21.00…

Ja, det är så att jag har drabbats av någon slags huvudvärk och känner att jag bara vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Tänkte en en gång låta det kreativa skrivandet få en klackspark av Ylva Karlssons och Katarina Kuicks Skriv om och om igen, med illustrationer av Sara Lundberg. Och jag ursäktar för att jag scannat in sidan 32 aningen snett. Det ser betydligt rakare och finare ut i boken (som jag råder alla blivande svensklärare och skrivtokiga att köpa!)!

Visst kan man hitta på ett slut, eller kankse till och med en början, eller en scen bara av bilden?

Jag älskar verkligen Skriv om och om igen. Allt med den!

2 thoughts on “Nu istället för vid 21.00…

Kommentera gärna!

