Nu ha jag rott hem NaNoWriMo!

Nu har jag rott hem NaNoWriMo på riktigt. Jag har validerat orden och har kommit upp i 50 685 ord. Jag vågade inte riktigt tro att jag skulle ro hem det här. Jag hoppades, men jag tänkte att man nog lätt kan ge upp. Men jag gjorde det. I did it!

Minna, min huvudperson har varit med om ganska mycket. Vissa saker hade jag inte ens förutspått, utan det bara blev. Hon har varit orolig för en del, och jag har faktiskt varit lite orolig för henne. Men nu så. Jag har verkligen skrivit något som liknar ett första utkast. Ett dörrstopp i mitt hjärta, kallar jag min roman.

Jag funderar på att fira det på något sätt. Kanske bjuda mig själv på något gott till kvällen? Måndagsmys är väl helt okej när november varit en skrivmånad? Eller?

4 thoughts on “Nu ha jag rott hem NaNoWriMo!

  1. Bokälskarinnan skriver:

    sv: det trista med ”Mitt liv med fel kille” är att den är baserad på hur jag hade det med mitt senaste ex under 4 års tid men detta gör att jag kan sakta men säkert börja gå vidare så länge jag får skriva av mig.

    Grattis till vinsten 🙂

Kommentera gärna!

