Helgens kap.

Yes. Det kapades tre böcker på second hand i helgen. En med recept, och två gånger pocketroman… Extra trevligt var det faktum att mamma och moster var med på kaprundan. Det fyndades lite annat än böcker av mina second hand-kamrater.

Mina bokkap blev:

– Åke Edwardsons Himlen är en plats på jorden
– Alice Sebolds Flickan från ovan

Och Allt om Mats ”Smaker från hela världen” – Italien.

Mums! Ingen av böckerna har jag läst. Men jag har hört mycket om Flickan från ovan. Vad det gäller Himlen är en plats på jorden, så är det en av mina utmaningsböcker i den Prisbelönta utmaningen…

Goodie, good!

Kommentera gärna!

