Tack, Pocketlover!

Jag vill tacka Pocketlover för paketet på posten. Glashuset damp ner i mammas och pappas postlåda igår och nu kan jag knappt väntat tills de sista sidorna är utlästa i Sankta Psyko fastän jag önskar att den boken inte tog slut redan… Johan Theorin är en nyupptäckt stjärna på bokhimmeln för mig…

Jag vill säga grattis igen till Pocketlovers blogg som fyllde ett år den 8:e december. Glashuset av Rachel Caine var en av de böcker som man kunde vinna under födelsedagsfirandet till bloggens ära. Grattis!

Man fick fjäska, rimma, dikta, vad man ville i kommentarsfältet för att kanske, kanske få boken… Jag körde på poesi, i någon slags form…

”Glashuset”,
som jag så många gånger suktat efter,
velat ha,
i bokhyllan,
på nattduksbordet,
i alla fall på skrivbordet…

Och nu ligger den där och väntar på mig, på ett av nattduksborden i huset. Katterna har hälsat på boken, både mina och mammas och den är accepterad.

Pocketlover var annars den personen jag skickade min påse till i julklappsbytet anordnat av En bok om dagen. Det var skönt att se för några dagar sedan att paketet kommit fram då jag skickade det för en vecka sedan, på måndagen. Och jag var nervös när jag komponerade paketet. Inte minst för att jag tycker att Tess driver en riktigt bra blogg! Och så blev jag sådär kallsvettig när jag hade postat paketet… Skulle jag slagit in allt i julklappspapper? Borde jag i alla fall julpimpat själva påsen? Skickat är ändå skickat…

2 thoughts on “Tack, Pocketlover!

Kommentera gärna!

