Som och inte som ett brev på posten…

Ja, nu är jag hemma igen. Jag har minsta systern med mig för syskontid nu bara hon och jag trodde att jag skulle komma hem till julklappsbytespåsen med minst två pockets i. Men icke sa nicke. Inget har kommit in genom brevinkastet. Inte ens en avi eller annat tecken på att posten fått mitt paket… Jag har dubbelkollat varje skrymsle och vrå vid dörren, gått igenom alla räkningar och julkort. Men det finns inga tecken à la julklappsbyte Large.

Däremot fick jag då en hel del räkningar, julkort och till och med ett paket från Desirée Fredlund med hennes egenutgivna My. Det ska bli väldigt fin och spännande läsning. Och extra kul i och med att jag råkar veta att Desirée bor ganska nära mig dessutom. En personlig hälsning i boken sitter heller aldrig fel, och jag tycker inte att det är fel att skicka med en enkät att besvara.

Hm… Var är mitt paket som jag sett fram emot så mycket?

8 thoughts on “Som och inte som ett brev på posten…

  1. TidningsIda skriver:

    Jag väntar också på mitt paket och hoppas verkligen att det kommer i dag. Fick meddelande från min bokvän att det var försenat, men det var en vecka sedan. Lite tråkigt när man längtar så

    • ielinashylla skriver:

      Jag hoppas bara att mitt paket inte kommit på livstids villovägar. Ja, det är så många som fått sina paket, så man hade velat vara på samma ruta. (: Hoppas du får ditt paket snart!

      • Bokvännen skriver:

        Tyvärr har jag legat sjuk men det har blivit iväg skickat så om två till tre dagar så borde du ha det och jag hoppas du blir glad för innehållet:) beklagar väntetiden men maginfluensa och halsfluss är inte det roligaste:/

  2. Hundöra skriver:

    Tänkte höra mig för hur det går med bokutmaningen Prisbelönt. Jag har läst ut min första bok. Det vart Coraline istället för Pojkarna eftersom Klättermusen har tjatat så länge på att jag ska läsa boken.

    • ielinashylla skriver:

      Jag har pausat tills januari då jag tar mig an ”Nattfåk”. Jag kände att det blev lite maffigt med ”Himlen är en plats på jorden” och vill smälta ”Sankta Psyko” av Johan Theorin innan jag hoppar på nästa prisbelönta utmaning. (:

Kommentera gärna!

