Tre namn till boktolvan…

Jag har tre namn till att skriva upp på boktolvan…

J. R. R. Tolkien får vara med, i och med mitt klassikerlöfte. Och jag blev nyfiken på April Lindner efter att ha läst om hennes Jane Eyre i modernare tappning hos Tonårsboken. Jag kommer faktiskt också skriva upp Maths Nilsson som så snyggt gjorde mig nyfiken på hans Själseld, genom att helt enkelt lämna en kommentar i och med mitt intresse för Johan Theorin och hans spänningsromaner utspelade på Öland…

Tre namn till och igårkväll kunde jag inte låta Mörkrädd vara. Så Andreas Roman är redan under bearbetning från listan.

2 thoughts on “Tre namn till boktolvan…

    • ielinashylla skriver:

      Tack för rättelsen. Nu är det fixat! (; Jag kände att det kanske var något som blev fel i inlägget i lite hast, men då vet jag att känslan var riktig. Ibland gnager en sådan känsla utan minsta lilla fröet. Jag är riktigt nyfiken på boken (vad den än skulle heta)! (:

Kommentera gärna!

