Decemberläsningen

Ja, det blev inte alls lika mycket läst i december som jag planerat. Men jag har i alla fall läst följande:

Detta kan summeras till sju verk och ett cirkatal på 1488 sidors läsning. Samtidigt innebär månadens läsning att jag inte klarat av några av de utmaningar jag tagit mig an – bland annat min egen utmaning där jag denna månaden skulle läst Jonas Gardells Torka aldrig tårar utan handskar som får bli en restläsning tills januari 2013 (för den ska läsas!). Punkt och slut.

Med tanke på vad jag annars läst den här månaden, kan man säga att det blev en poesins månad på ett sätt med tre Ung Poesi-antologier, samt Far from You som är skriven på vers.

Kommentera gärna!

