Julklappsböckerna…

… som rullade in i år, måste vara en kompensation från de jular jag inte fått bokiga julklappar. För det var otroligt vad böcker jag fick! Det var inte bara farmors utlovade present i form av Liza Marklunds Du gamla, du fria, utan också minstsyrrans secondhand-fynd av Harry Potter och Fenixorden

Och sedan fick mamma och jag ett pocketpaket att dela på där jag bland annat vägrade släppa Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist och dessutom fick fem andra pockets som jag kanske inte kommer behålla, men som finns där i läshögen ifall, ifall.

Jag har dessutom löst in lite julklappspengar så att jag blivit tre pockets rikare i form av Eriksson & Axlander Sundquists Hungerelden, Nattens cirkus av Erin Morgenstern och Jag ska egentligen inte jobba här av Sara Beischer.

Kommentera gärna!

