Insikt…

Jag inser idag att det nog inte kommer blir så mycket skönlitterärt läst den här månaden i och med att jag redan nu slukat fem avhandlingar både på engelska och svenska till min D-uppsats. Jag får kämpa nu i slutet för att få min examen känner jag och det är i och för sig himla gott! Jag känner att jag gör något!

Då jag läser en hel del facklitteratur drabbar det lusten att läsa det där jag vill läsa. Det är liksom lättare att koppla av med en powernap, mys med katten eller TV, någon film eller någon TV-serie och jag hoppas att det är okej ..?!

Kommentera gärna!

