Istället för att läsa…

… igår fullföljde jag mitt fjärde Göteborgsvarv. Den här halvmaran har jag på grund av stress sista terminen inte känt att jag skulle lyckas lika bra med detta som föregående tre år. Jag hade rätt. Men: jag kom bara in på en kvarts sämre tid än förra året:

image

Väl i mål insåg jag att årets tid ändå blev 2 timmar och 38 minuter jämfört med förra årets 2 timmar och 24 minuter. Så jag är så lycklig, stolt och nöjd just nu!

Jag springer igen nästa år, bara så ni vet. Femte gången kanske verkligen gilt?!

2 thoughts on “Istället för att läsa…

Kommentera gärna!

