Tre på tre-utmaningen…

… som Pocketlover anordnar ska jag ta mig tusan ge mig på i höst igen. Ja, det gick ju jättebra förrförra gången jag var med och förra fick jag åtminstone en bok av de tre sagda utläst (bättre än ingen alltså). Tre på tre-listan ser för närvarande ut så här hos Tess.

Tittar man närmare på kommentarerna ser man också att jag har kommit ett steg på vägen i att välja vilka tre böcker jag vill läsa. Jag har i alla fall kommit underfund med att jag vill läsa tre av mina boktolvanamn: Susan Hill, Neil Gaiman och Gillian Flynn. Det återstår bara att bestämma vilka titlarna blir.

Målet är självfallet att ta hem den här utmaningen och läsa alla tre böckerna, men samtidigt är jag glad om utmaningen såsom förra året i alla fall bidrar med en liten spark där bak.

One thought on “Tre på tre-utmaningen…

Kommentera gärna!

