Det går (inte) bra nu…

Eller det går bra med jobb, flyttefterskalv och hela grejen med att numer bo på annan ort, i ny lägenhet och tillsammans med pojkvännen…

Men det bokliga:

– Jag har inte läst en enda bok denna månad (men tro mig: läst filmvetenskaplig kurslitteratur åtminstone)
– Med detta är jag inte tre-på-tre-startad (som andra)
– Jag somnar ifrån min skönlitterära läsning gång på gång på gång…
– Jag vet inte om ett rec.ex är på villovägar postvägen (skulle icke förvåna mig det minsta)
– Och nu det här:

image

Min bokcirkelbok kom idag och ska vara läst tills idag… Och som jag har väntat och hoppats! Den som är bra på matte kan räkna ut att jag får hoppa denna bokcirkelträff (såklart den första (någonsin kan tilläggas för moi)).

Ja, ja.

4 thoughts on “Det går (inte) bra nu…

    • Elina skriver:

      Det tvivlar jag egentligen inte på. Men det är oerhört frustrerande att ”stå still” på en front man inte stått still på såhär länge sedan man i princip lärde sig att läsa… ;P ^^

Kommentera gärna!

