Septemberläsningen

Ja, jag kom igång med läsningen, men inte förrän i slutet av månaden, varav listan ser ut som följer:

Onda krafter i Sollentuna – Coco Moodysson
Jag är ju så jävla easy going
– Jenny Jägerfeld

Recension på den sistnämnda boken kommer inom kort. Jag har även påbörjat Jeanette Wintersons Varför vara lycklig när du kan vara normal? och i den har jag kommit cirka 30 sidor hittills. Denna månad har jag kammat hem läsningen av två böcker och ynka 532 sidors läsning (men desto mer filmvetenskapligt har det blivit vill jag lova). Jag hoppas att känslan av att vara back on track är en sann bild av verkligheten!

Kommentera gärna!

