Angående Tre på Tre…

… så kan jag för mitt liv inte förstå varför jag kom på att jag skulle läsa tre stycken författare på min boktolvalista, när jag ju antagligen kommer ro hem en helt annan boktrio inom i princip samma tidsram. Jag blir faktiskt lite besviken på mig själv. Jag har redan läst Jägerfelds bok i denna trio och har bestämt att jag kommer börja bläddra i Bjärbos & Lindbäcks bok ikväll… Och Gardells ligger ju också i bokmässehögen och bara vill läsas… (!)

Jag tröstäter en kanelbulle!

4 thoughts on “Angående Tre på Tre…

Kommentera gärna!

