Podd…

Jag har äntligen börjat lyssna på en podd regelbundet (eller ja, så regelbundet podden erbjuder):

Allt vi säger är sant

Jag är faktiskt lite stolt och tackar Lisa Bjärbo och Per Bengtsson (med andra inblandade) väldans mycket. Jag trodde det här med poddträsket var för andra och inte för mig. Men jag gillar detta oerhört. Hittills har jag inte kommit underfund med hur jag kan samarbeta med androiden och podden, men som tur är kan jag lyssna direkt vid datorn någon kväll eller helg som tillåter.

Kommentarer på detta inlägg välkomnas: särskilt något tips angående android eller för i hundan: poddtips!

6 thoughts on “Podd…

  1. Paula skriver:

    podd är underbart! jag lyssnar i iphone och appen podcaster som uppdatera nya poddar automatsikt. toppen. poddtips, barnens romanpris, en varg söker sin podd, lundströms bokradio och bokpodden. för att inte prata om alla sommarprogram som går att lyssna på som podd.

  2. Carro skriver:

    Jag är heller ingen stor podfantast. Har lyssnat på Filip & Fredrik någon gång och Värvet när det gästades av Winnerbäck. Borde kanske testa denna då 🙂 Värvet har ju annars haft några riktigt bra gäster!

  3. Paula skriver:

    har hört mig lite för bland android och poddanvändare. de använder och är nöjda med beyondpod och podkicker. hoppas de funkar 🙂

Kommentera gärna!

