#Fiktivnovember, del IV

Fiktivnovember[1]Sista frågan i Fiktiviteters tävling lyder som följer: 

”Fråga 4: Berätta om något du ser fram emot bortom november!”

Mitt svar blir att jag längtar tills julledigheten, med allt vad det kommer att innebära: umgänget med familjen, den extra ledigheten med sambon, och förhoppningsvis också mina älskade vänner. Samtidigt längtar jag till allt som har med julen att göra, både innan själva julaftonsdagen och det som kommer efter: pepparkaksbak, adventspynt, snöklätt vinterland, julpynt, julklappar, julkort, julmarknad… Ja, december månad helt enkelt!

Och jag grattar Helena och hennes blogg, i efterskott, en sista gång! Och samtidigt välkomnar jag alltså december, i förskott och en första gång!

2 thoughts on “#Fiktivnovember, del IV

Kommentera gärna!

