För att vara på den säkra sidan…

… valde jag att anförskaffa bokcirkelboken, till december månads bokcirkelträff, genom min lokala bokhandel. De beställde den så gärna åt mig fast den inte fanns inne, och jag kunde hämta den i måndags. Jag har ju haft lite otur med två av mina beställningar från nätet och kände att det här var ett säkert kort i dagsläget. Jag vill nämligen under några omständigheter inte missa ännu en bokcirkelträff, då jag tyckte att det var riktigt trevligt!

image

Decembers bokcirkelbok är Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer. Det var ett förslag jag lade inför bokcirkeln som startade upp nu i höst, då jag hört det ryktas att detta är en bra bokcirkelbok. Jag hoppas nu bara att det stämmer!

9 thoughts on “För att vara på den säkra sidan…

Kommentera gärna!

