Julläsningsplaner…

image… är att inte bestämma vad jag ska läsa utan att istället hoppas ATT jag hinner läsa något (det blir planerat mindre tid till läsning än vad jag vill).

Jag har dessutom ett oöppnat paket från Nelly. Och jag har tre böcker att blogga om nu i dagarna! Eventuellt kommer någon recension upp i ett inlägg redan idag!

Jag behöver helt enkelt inte fler måsten under julledigheten. Det räcker med det jag redan vet att jag MÅSTE hinna med att göra. Till exempel plugga lite… Och fundera lite över nästa års vårterminslektioner i nya grupper…

2 thoughts on “Julläsningsplaner…

Kommentera gärna!

