Lässtatistik 2013 (i mikroformat)

Sammanlagt har jag läst 69 verk och 14 120 sidor 2013.

Jag brukar egentligen inte räkna ihop detta (sidantalet som jag läst) förrän när bloggen fyller år, men bestämde mig för att ändå göra det den här gången. Mina sämsta månader (april och september) läste jag endast cirka 500 sidor, medan jag har legat runt eller över 1000 sidor varje månad i övrigt. Jag hoppas att jag följer den sistnämnda trenden nu 2014, och kanske, kanske till och med läser mer än 14 120 sidor när jag om ett år räknar ihop det sammantagna antalet sidor för 2014.

Kommentera gärna!

