”Mobilt inlägg”…

Om någon undrar över tagen ”Mobilt inlägg” så har jag valt att skriva med den de gångerna jag skriver ett inlägg med mobilen (mestadels för att ni läsare ska veta att den är författad i så kallad skrivande stund). Jag vill bara att detta ska indikera att jag kanske inte har hunnit läsa igenom hela inlägget efter dess att det har publicerats ifall det är något slarvfel stavningsmässigt eller något konstigt med storlek på bilder eller bildplacering. Och sådant rättas i sådana fall till senare.

Jag tror bara inte att jag har förklarat denna tag, eller som jag kallar den: ettikett, närmare förut. Men nu har jag det.

Kommentera gärna!

