”Nyfikenheter”…

är namnet på den nyligen tillagda sidan här på bloggen. Den innehåller författare jag är nyfiken på, men som jag ännu inte läst något av. Den fylls på efter hand. Flera av  de författarna jag hade skrivit upp i ett dokument i början av förra året hade jag nämligen läst numer… Eller så tyckte jag inte längre att jag var lika intresserad eller nyfiken längre.

Denna sida kommer inte bara att fyllas på, utan även redigeras vartefter en nyfikenhet kan strykas från listan. Två av nyfikenheterna på listan består av mina två inte ännu lästa bokcirkeltitlar från i höstas: Alice Munro och Sami Said. En författare är även med på listan på grund av filmatiseringen av hans bok: Jonathan Safran Foer.

Kommentera gärna!

