Ett hett tävlingstips

Vår Bokvärld firar att de haft 50 000 (!) besökare på sin blogg med en tävling där man har chans att vinna böcker för ett värde av 200 kronor. Jag säger först och främst herre jävlar till antalet besökare. Själv är jag glad att jag har några få och trogna besökare som återkommer till min lilla blogg.

Jag har sagt att jag önskar mig 4 x Sekwa om jag skulle vinna. Jag är oerhört sugen på Sekwa som förlag och deras författarurval. Frågan är: vad skulle ni andra välja?! Klicka här för att komma direkt till Vår Bokvärlds tävlingsinlägg.

Kommentera gärna!

