Bokreatrio

image

Idag fick jag äntligen hem mina tre förhandsbeställda böcker med posten. Jag har inte reat hem några flera än de på bild. Planen är att eeeventuellt rea hem när böckernas reapris i så fall rabatteras. Detta delvis på grund av att jag har en del olästa böcker i mina hyllor och helt ärligt för att jag inser att det är ett ”so many books so little time”-dilemma här hemma.

Och ärligt talat: jag har ett bibliotek som garanterat innehåller några av de där böckerna jag sååå gärna vill ha eller är nyfiken på. Den innehåller säkert redan mina förjandsbeställda tre, eller i alla fall två av dem!

Jag är mest nyfiken på de två översta av de nykomna tre. Den nya människan på grund av bland annat Anna på Bokstävlarna och den översta på grund av Khemiris tidigare (och hos mig) älskade verk!

2 thoughts on “Bokreatrio

  1. bokstävlarna skriver:

    Hoppas att du kommer att gilla Den nya människan då! 🙂 Själv är jag väldigt nyfiken på Alltings början, tror att jag måste låna hem den från jobbet någon dag.

    • Elina skriver:

      Jag hoppas (och jag tror jag kommer gilla den)! (: Jag är nyfiken på den med (obviously) och ändå tror jag att jag kommer spara den tills sommaren. Vi får se!!! (:

Kommentera gärna!

