En bok jag väldigt gärna vill läsa:

8a0b93d994532b4b23257a9c9ea6da4e-glaskroppar[1]Ja, 2014 trodde jag inte att jag redan till våren skulle snubbla över en bok som kommer ut som jag bara kommer behöva läsa! Det här kommer bli en måste-bok. Förr eller senare under våren. Den kommer ut i april. Jag fyller år i april. Ekvationen går riktigt fin ihop om jag nu inte kan få handskarna på ett rec.ex. some how.

Erik Axl Sund är författaren, eller rättare sagt, författarna! För bakom detta namn står inga mindre än Jerker Eriksson och Håkan Axlander Sundblad. Ja, många av er hör ju själva! Jag gillade, älskade (!), deras tvistar i ”Victoria Bergmans svaghet” och är mycket nyfiken på deras kommande triologi som går under namnet ”Svart melankoli”. Ännu mer skräck har jag hört det ryktas – och kanske är det sant, och hur det än förhåller sig på den punkten blir det antagligen awsome, med tanke på detta.

Kommentera gärna!

