Aprilläsningen

April månad har jag läst ut följande titlar:

Det är sammanlagt 7 verk och 896 sidors läsning (med de få sidorna jag också kom i Avståndet mellan).

Jag är ändå mycket nöjd med sidantalet i och med att jag haft ganska mycket och tung kurslitteratur denna månad. Jag gillade många av verken: Tans, Dostojevskijs (som jag har svårt att sammanfatta tankar kring), Niemis! Beltons blev månadens sötaste läsning som lätt avklarades som mysläsning en kväll!

Jag hoppas maj ger mig minst lika mycket tid till nöjesläsning som april!

Kommentera gärna!

