Jag väntar läsplatta!

Efter inlägget jag skrev igår, några kommentarer och en hel del funderande så klickade jag hem en läsplatta från Adlibris och ett fodral med ett extra prisavdrag i och med att jag hade ett presentkort på 200 kronor (dessutom, med en redan bra deal).

Så nu är detta påväg hem till mig (paketet kom iväg från Adlibris redan idag):

 

letto-med-sergelstorg-fodral[1]

Bilden är tagen från adlibris.se. Det är en likadan platta och likadant fodral som kommer att packas upp av mig nästa vecka!

4 thoughts on “Jag väntar läsplatta!

    • Elina skriver:

      Hoppas jag ska tycka det är ett bra komplement (för jag tokälskar ju fysiska böcker)! (; (: Påminn mig gärna om jag glömmer bort! (:

    • Elina skriver:

      Tack, och ja – mest för att jag inte kunde blunda för ett sådant fint erbjudande (när jag ändå går och är osäker). (; (:

      Jag hoppas bli nöjd med min.

Kommentera gärna!

