Juliläsningen

I juli läste jag 10 verk, visserligen kan utläsas att ett av dessa verk är ett seriealbum, ett är en novell och två är barnböcker. Dock räknar jag verk som verk, oavsett hur långa, korta eller hur mycket bilder som finns eller avsaknas i dem.

Det sammanlagda antalet av dessa verk blir 2229 sidor:

Jag läste riktigt bra böcker i juli. De enda två jag kanske inte föll för sådär jättemycket är egentligen bara Gunnar Ardelius När du blundar tittar jag och Alva Dahls Allt har sin tid. I övrigt kan jag bara tacka för bra till mycket bra läsning! Rent tekniskt har jag också läst ett verk till och ett x antal sidor till i och med att jag läst ett bokmanus den här månaden också – men det nämner jag mer som en mycket trevlig parentes.

Jag hoppas att augusti kan få igång mig och att det blir lite läst trots back to work… Jag har nämligen inte läst på två dygn nu (delvis på grund av huvudvärk, men ändå)!

Kommentera gärna!

