Bokstävlarnas augustienkät

Augustienkäten som Anna på Bokstävlarna har skapat är mysig och vill jag naturligtvis besvara! Hon uppmanar oss att göra detta på våra egna bloggar eller i kommentarsfältet till enkätinlägget på hennes blogg!

Vad har du läst i sommar?
Mycket blandat: allt från serier och bilderböcker för barn till deckare och skräck.

Vad önskar du att du hade läst i sommar?
Jag hade kanske, kanske hoppats på att fastna i någon mysig ungdomsserie att sluka, men det gör mig egentligen inte så mycket att det inte blev så.

Sommarens bästa:
Ja, att för första gången på cirkus åtta år ha semester (I got to say)!

Sommarens sämsta:
Min oförmåga att ta mig till stranden, än mindre att doppa mig (trots extremvärmen).

Sommarens favoritklädsel:
Kortare shorts och ett skönt linne var den mest använda…

Sommarens favoritmat/dryck:
Jag unnade mig lite extra cola med citron.

Sommarens mest oväntade:
Här måste jag svara bokrelaterat och svara läsningen av novellantologin Stockholms undergång – den passade mig som handen i handsken (första antologin jag känt så för någonsin).

Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala från 1-10?
Jag gillar verkligen hösten, med vissa förbehåll, och måste svara 8 (kanske mer).

One thought on “Bokstävlarnas augustienkät

Kommentera gärna!

