Henrik Lange x 3

imagesKXQ7C0DL   imagesR8Z1XUBJ   imagesZJGRSY53

Ja, vad ska man säga? Man lånar, man hoppas, man har läst någonstans för länge sedan att detta är roliga böcker. Men jag måste antagligen vara helt humorbefriad – för alltså: jag tyckte faktiskt inte ens att det här var lite kul. Och då har jag bläddrat i alla böckerna, för att verkligen göra en rättvis bedömning, men den förändrades inte allt eftersom jag läste titlarna från vänster till höger.

Jag vet inte om problemet är att film och romaner betyder för mycket för mig, eller att jag bara inte är på humör. Men jag har inga planer på att testa dessa igen i framtiden. Jag hade inte ens gett dem lika mycket chans, som jag nu gjorde under ett par dagars spridda läsning, om det inte hade varit för att de är skrivna som seriestrippar och i alla fall inte tar sååå oerhörd lång tid att läsa…

One thought on “Henrik Lange x 3

Kommentera gärna!

