Vinnaren i utlottningen!

Jag spelade nyss in en ganska ihopstressad video (tack vare en oplanerat skönsjungande katt):

trta_11_134340895[1]Jag fick klippa av videon lite abrupt på grund av den där skönsångaren jag hade i krokarna. She took me off gard! Jag kan även erkänna att jag stod något fel vinklad i förhållande till micken i början av videon som ni kanske märkte, men en utlottning gör man faktiskt bara en gång och jag visste faktiskt inte om det till att börja med! Och jag kan absolut använda en mörkare penna vid nästa utlottning/lapp som videofilmas (host, host, till mig själv!)!

Vinnaren är informerad per mejl – och alla andra – STORT TACK för alla grattis och fina ord! Hade jag kunnat skicka ett paket till alla hade jag gjort det (men jag tror inte riktigt att min ekonomi tillåter den tanken)! Jag hoppas ni är sugna på att kanske, kanske vara med på en sådan här finfin utlottning om cirka ett till två år om jag och bloggen fortfarande kilar stadigt?!

5 thoughts on “Vinnaren i utlottningen!

Kommentera gärna!

