Ä som i Älsklingar

wpid-img_20140831_154350.jpgNäst sista bokstaven i bokalfabetet består av Ä som i älsklingar. Jag är ganska glad att jag nu för tiden har bättre koll på vilka böcker som är favoriter och älsklingar, då jag har upplevt att det är svårt att hålla reda på de där älsklingarna när de börjar drunkna i år och antal av samma slags känslomässiga förälskelser. Så nu kan jag ju änterligen ändå hävda att jag har älsklingar per år, och kanske, kanske, kan jag också snart börja lista absoluta favoriter med det material jag börjar samla på mig bara här på bloggen. Man kan hitta dessa om man söker på ordet ”toppitopp” och i år kan jag meddela att första halvåret resulterat i några klara stjärnor som aspirerar till att bli de där absoluta favoriterna (sammanställda i den ordning jag återfann dem som femmor på Goodreads):

Kommentera gärna!

