Resultatet av Boktokigs läsbingo denna sommar:

image

Som ni ser fick jag ihop tre hela bingorader då jag valde att endast få tagga en bok per ruta. Men det blir inte full bricka och jag är trots allt lite stolt över att jag bara är en enda ruta ifrån fler bingorader här och var. Det svåra har helt enkelt varit att få till de där sista rutorna, bland annat på grund av att sensommaren inte blev jättemycket till sensommar, för jag hade faktiskt hoppats på att mer naturligt till exempel komma att pricka av ”På en gräsmatta” eller ”På café” – för det känns mer frestande att göra när solen gör en sällskap.

I lite mer detalj ser bingobrickan ut som följer:

image

Samt:

image

Kommentera gärna!

