Denna valhelg…

…kanske det är svårt att samla tankarna – men jag har brukat min demokratiska rättighet att rösta och hoppas att många gör detsamma! Är man osäker och funderar på att inte rösta alls, känner jag att blankröst är ett bättre alternativ än att bara sitta hemma och inte rösta alls – för att bara sitta hemma syns inte i valresultatet på samma sätt som en blankröst!

Jag har röstat rättvist, vilket utesluter SD!

Det går oss heller inte förbi att det är valsöndag och valhelg: detta har bland annat synts hos Kulturkollo med bland annat inlägg som Historiens vingslag och andra läsvärda sådana! Kika in vet jag!

Kommentera gärna!

