Septemberläsningen

September månad kom och gick. Jag har till min stora förtjusning läst i alla fall några sidor i princip varje morgon och kväll. De verk som lästs i september är följande:

Sammanlagt lästes alltså 12 verk. Som ni ser är det en blandning av lite tyngre böcker, samt en del lättlästa. Det är också en blandning av noveller, romaner och ett seriealbum blev det i september. Det sammanlagda antalet sidor uppgår i 2010 sidor.

De jag kommer komma ihåg allra mest är Kunskapens frukt, Född fenomenal och Morgon i Jenin.

Jag säger hej till oktober! Jag hoppas på mer än en te-date med en god bok och en filt!

2 thoughts on “Septemberläsningen

Kommentera gärna!

