Ett litet play-tips:

UR-play: Att förverkliga sina mardrömmar

Jag tycker att John Ajvide Lindqvist verkar vara en himla sympatisk författare. Han är intressant, kunnig och jag gillar i princip allt han säger. Jag måste också säga att jag tycker att han verkar vara sig själv på ett sätt som jag nästan blir lite avundsjuk på.

Sara Bergmark Elfgren gör sitt jobb ypperligt dessutom (och jag tycker om de där små kärleksfulla glimtarna till Engelsfors-trilogin, tack vare John Ajvide Lindqvist)!

One thought on “Ett litet play-tips:

Kommentera gärna!

