Nytt inslag på bloggen!

Ett nytt inslag på bloggen kommer att vara ”Fem frågor”!

Det är ungefär precis vad det låter som: det handlar om fem frågor som ställs till en omtyckt författare här på bloggen och med det till en författare som på något vis är aktuell (just nu eller åtminstone på bloggen)! Jag har redan fått två napp av två älskade författare och jag tänker lite löst att de kommer presenteras varsin festlig fredag! 🎈

Vad tror ni om det?

Förvänta er en första ”Fem frågor” imorgon, eller senast fredag nästa vecka!

7 thoughts on “Nytt inslag på bloggen!

  1. emiliaaalto skriver:

    Det är perfekt! Jag funderade lite på att ha författarintervjuer när jag startade min blogg men inte blivit av än. Fem frågor låter väldigt bra, kort och koncist. Ser fram emot detta 🙂

    • Elina skriver:

      Åh – tack för fina ord! Ja – jag funderade länge och kom fram till att fem frågor nog kunde fungera då det är just kort och koncist (i alla fall om man vill)! Det blir upp till författaren hur man vill svara (kortare eller längre)! (; (:

Kommentera gärna!

