Bokvänspaket från Nelly #8

Ja, Nelly öppnade ju sitt bokvänspaket här om dagen – här kan ni se vilken bok hon fick i temat Nyfikenheter – alltså böcker eller författare vi är sugna eller på annat sätt nyfikna på!

Jag å andra sidan fick varken chansen att få en ledtråd, eller att öppna mitt paket med överraskningsmomentet. Mitt bokpaket var nämligen redan lite uppfläkt när jag skulle hämta posten och jag råkade helt enkelt dra upp paketet från ”fel ände” sett till det uppfläkta och helt plötsligt såg jag innehållet av önskad nyfikenhet:

Kommentera gärna!

