Trots att jag och teknik inte alltid är bästa vänner…

letto-med-sergelstorg-fodral[1]…lyckades jag äntligen överlista mig själv och lyckades få in mina e-noveller till min läsplatta. Den som är envis lyckas klura ut det mesta i sinom tid och om inte annat med hjälp av att testa, testa och testa. Jag är mycket stolt över att jag numer kan läsa nattlägesnovellerna med nattläge på – och lika delar lycklig. Och av de fyra novellerna har jag redan läst tre av dem och tänker läsa den fjärde ikväll.

Och framöver i dagarna kommer det nog en samlad recension av de tre sista utlästa (med nattläget på från start)! Jag är hittills mycket nöjd med novellerna kan jag meddela!

3 thoughts on “Trots att jag och teknik inte alltid är bästa vänner…

  1. johannasdeckarhorna skriver:

    Jag har taggat dig Elina, så du får gärna kika in hos mig 🙂 Tekniken är lite lurig i bland, men när man väl kommer på hur det funkar är det ganska lätt att flytta böcker till Letton 🙂

    • Elina skriver:

      Ja – men irriterande är det när man ska luska ut mycket på egen hand. (; Gillar min letto över förväntan bra! 😀

      Det ska kika in! (:

      • Elina skriver:

        Jag vill även påpeka att det svåraste för mig har varit att förstå hur jag flyttar över köpta/fådda i form av rec.ex till min platta – de jag lånar på bibblan har en klarare utstakad väg från lån till platta! (; (: Haha!

Kommentera gärna!

