Bokvänskpaket från Nelly #9

I bokbytet med Nelly från Nellons bokblogg var det nu i december sagt att vi skulle önska böcker inom temat Feelgood/jul. Min ledtråd som följde med den boken Nelly till slut valde att skicka till mig löd: ”Några kortisar”. Nelly fick sitt paket i veckan och orkade inte vänta på sin ledtråd. Kika in Nellys boköppning i detta inlägg – där får ni reda på vad hon fick av mig!

Idag gästade inga katter videon, inte ens med jamningar, eftersom jag strategiskt matade dem strax innan jag började filma. Jag kom även ihåg att inte sätta på diskmaskinen som jag gjorde en annan gång i samband med att jag skulle spela in. I köket är det bäst ljus, men det är inte bästa ljudet om man konkurrerar med en diskmaskin.

Som jag redan sagt i videon: Tack Nelly! Och även: trevlig julläsning!

Kommentera gärna!

