Varför jag ibland bara inte orkar skriva ett inlägg:

  1. För att jag har skrivit alldeles för många mejl en dag (och eventuellt har kombinerat detta med (mer än ett) telefonsamtal).
  2. För att jag ofta sitter och knepar och knåpar ihop arbetsblad till mina kära elever.
  3. För att jag på annat sätt lektionsförbereder (vilket ibland leder till utmattad hjärna – som i ”hittar inte (rätt) ord”).
  4. För att jag somnar av utmattning av främst punkt 1-3 i samråd av vardagsliv.
  5. Och ibland till min stora förtjusning: för att jag läst mig för grumlig i ögonen! ♥
2 thoughts on “Varför jag ibland bara inte orkar skriva ett inlägg:

Kommentera gärna!

