Februari är här och det är dags att ta kontroll över bokhyllorna!

Årets kortaste månad är här och jag är med i Annas hyllvärmarutmaning/hyllvärmartävling. Med detta kommer jag att koncentrera mig på att försöka läsa åtminstone någon bok i denna hyllvärmarhög:

image

De flesta av dessa böcker har värmt mina bokhyllor i minst ett år (och andra alltså mer). Jag hoppas att jag med denna utmaning kan komma fram till om vissa böcker ens ska bo i mina bokhyllor, eller om de eventuellt står olästa av en anledning… Det lär jag kanske bli varse om!

Nu kör vi!

2 thoughts on “Februari är här och det är dags att ta kontroll över bokhyllorna!

    • Elina skriver:

      Jag har inte så överdrivet många ändå. Ofta kommer jag fram till att de står olästa av en anledning, men dessa har jag aldrig ens försökt påbörja. (: Så här har böckerna fortfarande en chans! (;

Kommentera gärna!

