Bokbytescirkelpaketet…

… innehöll detta:

image

♡ Ett vackert kort
♡ En bok jag inte äger eller läst (Mörk ängel av Laini Taylor)
♡ Choklad (mörk med mint)
♡ Löste och tesil (en smak jag inte har hemma sedan tidigare)
♡ Kattgodis och kattleksak (till mina hårbollar)
♡ Ett bokmärke (med en uggla på)

Allt syns inte så bra på bilden, men hur det än är med den saken så kan jag ju trösta er med att boken och bokmärket nog kan komma att skymtas i andra bilder framöver!

Detta fina paket fick jag skickat till mig av ingen mindre än Andrea på Bibliophilia. Och är ni nyfikna på vad jag skickade till min bokvän i denna fina cirkel så ska ni kika på detta inlägg hos Anna på Fantastiska berättelser.

Bokkärlek! Och tack till Nelly på Nellons bokblogg för initiativ!

Kommentera gärna!

