Uppdatering 1 (i halvtid) angående #hyllvärmare2015

Jag har läst 100% hyllvärmare denna månad men också endast ett verk hittills i sanningens namn. Februari brukar inte vara den bästa läsmånaden… men jag har alltså endast läst Johanna Lindbäcks Välkommen hem hittills och det händer alltid tusen saker i februari känns det som.

Jag har startat upp Reidar Jönssons Mitt liv som hund (men jag känner också att den är tung). Så planen är att försöka slalomläsa denna med ytterligare en hyllvärmare och se om det blir en bättre kombo. Jag funderar på att starta upp en mer lättsam bok (en som kanske går lite lättare att läsa)… But we’ll see!

Det går bättre antalsmässigt för fler av er andra har jag sett! Bland annat initiativtagaren Anna på Fantastiska berättelser.

2 thoughts on “Uppdatering 1 (i halvtid) angående #hyllvärmare2015

    • Elina skriver:

      Ojoj. Tack för taggen och tanken! Jag får dock se om jag har ork att engagera mig i den… Tyvärr. Jag känner mig ganska stressad igen när jag sneglar på jobbfronten och sedan har jag upptäckt att jag dessutom är halvförkyld (nyser, snorar och känner mig hyfsat seg).

Kommentera gärna!

