Jag läser…

…men det går långsamt och jag hittar inte riktigt tiden för det för stunden. Mitt liv som hund går långsammast att läsa, men det går i alla fall något snabbare vad gäller Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson.

Jag smider även planer om att ett par fredagar framöver bjuda på festlig fredag och kicka igång ”Fem frågor” på allvar. Men utan svar på frågorna hade jag inte haft något att presentera. Jag är evigt tacksam för de författare som valt att delta. Men mer om detta senare och nästa vecka!

Kommentera gärna!

