Jag vaf:ar idag…

…och är jag hemma och vårdar min förkylning (vaf) och hoppas den flyttar ut för en mycket lång framtid. Jag har snörvlat och framför allt hostat i över en vecka nu. Jag har med detta knappt läst en enda sida, men det är också på grund av att jag sovit kasst, hostar så jag skakar med alldeles för jämna mellanrum och nu hoppas jag att tre dagars vila (fredag-söndag) ska göra sitt!

Därav har jag alltså inte heller uppdaterat bloggen nämnbart (mer än med ett tidsinställt inlägg ↓) och i övrigt har jag lagt all energi på jobbet och katterna och inte alls mycket på hemmet eller bloggen.

2 thoughts on “Jag vaf:ar idag…

    • Elina skriver:

      Ja. Och vårdar jag förkylningen väl kanske den flyttar ut snart! Nu har jag nämligen inte sovit en hel natt på tio dagar…

      Katterna tar hand om mig med glädje! (; (:

Kommentera gärna!

